Kes on indigo ja kristall lapsed? Mis sorte veel on?
Kas neid sünnib veel juurde?
Termineid indigo ja kristall-lapsed kasutatakse kirjeldamaks ideed, et viimase paari kolme generatsiooni jooksul sündinud lapsed on toonud Planeedile Maa uut sorti valgust. See asi oli uus 30, 40, 50 aastat tagasi, kuid oma põhiolemuses on inimkond juba tuhandeid aastaid sündinud kõiges, mis puudutab inimeseks olemist, ühe põhilise lepinguga. Kõik sündinud inimesed tõid sisse oma hinge energia, millest osa oli looriga kaetud. Inimeseks saamise nimel unustati see, kes te tõeliselt oldi.
Tuhandete aastate kestel on dünaamika, et sündivad inimlapsed mäletavad veidi oma hinge, kuid unustavad valdavalt selle, kes nad tõeliselt on, olnud suhteliselt tavaline. Alates 1960-ndatest, 1970-ndatest ning 1980-ndad, 90-ndad võtsid tõsiselt tuurid üles selles, et lapsed hakkasid aeg-ajalt sündima teistsuguse lepinguga. Nende leping seisnes selles, et nad unustasid oma tõelist olemus vähemal määral. Kuna nad mäletavad oma hinge ja hinge eesmärki rohkem, siis toovad nad Planeedile Maa sellega rohkem valgust. Kuid nende jaoks on siinolemine ka palju raskem, sest suuremat valgust kandes tunnevad nad ennast siin maailmas veidi ebamugavalt, sest nende jaoks, rohkem kui teiste laste jaoks, on see maailm väga pime.
1960-ndatel ja 70-ndatel hakkas nende laste määr kasvama. Kui 1960-ndatel võis see olla üks laps tuhandest, siis 1970-ndatel oli see juba rohkem kui üks laps sajast. 1990-ndatel sündis indigoenergia ehk indigo lepinguga juba 70/80 protsenti lastest. Indigo nimi aitab kirjeldada nende laste aurat ja nende energia värvi omadusi. Te panite neile nime indigo, mis aitab kirjeldada muudatusi inimlepingus. Fundamentaalses lepingus, mille hing sõlmib siis, kui ta inimeseks tuleb, on selle lepinguga võimalik nüüd hinge kaasata suuremal määral. Teil saate rohkem mäletada seda, kes te tõeliselt olete ja olla ikkagi inimene.
Mingil hetkel 80-ndatel, 90-ndatel sai võimalikuks veelgi laiem ja valgustunum leping. Nii andsite te neile lastele ka teise nime – kristall-lapsed. Iteratsioone on olnud erinevaid. Nüüdseks, mil indigo- ja kristall-lapsed on ukse avanud ja nad on stabiliseerinud suurema valguse hoidmise kogemuse inimese kehas, on nad rajanud tee kõiksuguste uutmoodi lepingute sõlmimiseks. Inimeseks sündiv hing võib sõlmida indigo-, kristall- või muud sorti lepingu – vikerkaare lepingu või violetse lepingu. Inimeseks saades sõlmitakse palju erinevaid lepinguid. Need lepingud kirjeldavad või peegeldavad erinevaid unustamise tasandeid ehk seda, kui palju keegi oma hinge tarkusest ära unustab. See varieerub valguse tasemetes, mida sündides Maale tuuakse.
Kõik see on olnud osa inimkonna evolutsiooni arengust. Praeguses punktis saame öelda seda, et kõik praegu Planeedil Maa elavad inimesed on seotud valgustumise energiaga. Praegusel ajal läbib valgustumist piisavalt palju inimesi ning valgustumise läbimine sisaldab oma lepingu uuesti läbi rääkimist, eesmärgiga võtta endasse rohkem valgust ja mäletada seda, kes tõeliselt ollakse. See, kas olete sündinud indigo või kristallina enam tähtsust ei oma. Indigo või kristalliks võib saada isikliku valgustumise protsessi kaudu. Tol ajal, mil te neid märkama hakkasite oli inimeste jaoks oluline märgata nende laste erilisust. Kuid nüüdseks on kõige tähtsam selle tunnistamine, et te kõik olete erilised. Te kõik olete valinud elamise praeguse aja Planeedil Maa, sest inimkond areneb valguse suunas ja te mängite selles evolutsioonis fundamentaalset rolli.
Tagasi vaatamine ja mõistmine, kas olite indigo- või kristall-laps võib olla kasulik. Samuti võib kasulik olla oma elus olevate laste puhul äratundmine, mis erilisi vajadusi neil olla võib seetõttu, et nad on indigo, kristall või midagi muud. Kuid lõppkokkuvõttes on kõige olulisem endale tunnistada, et indigo ja kristallenergia on nihe selles, kes te olete, kui palju valgust te oma ellu toote ja oma kehas kannate. Teie valgus muutub tugevamaks koos sellega, kuidas te tervendate teid tagasi hoidvaid energiaid, kuidas lasete vabaks pimedust ja varje ning astute iga päevaga aina suuremasse armastusse. Kõik te olete indigo ja kristall ja valgustumisest läbi liikudes muutute te nendeks iga päevaga aina rohkem.
Milline on praegusel ajal sündivate laste loomus? Kuidas mõjutavad neid muutused, mida inimkond läbi teeb või mõjutavad ja kajastavad nemad seda rada, kuhu inimkond on suundumas?
Tänased lapsed on kolmekümne aasta tagustest ja varasemastest lastest läbinisti erinevad. Täna mõjutavad lapsed inimkonna marsruuti rohkem kui marsruut neid mõjutab. Iga uus aasta toob maailma enamjaolt selliseid lapsi, kes on mõned sammud ees ajast, mil toimub nende suureks kasvamine. Seega, rohkem kui kunagi varem juhivad lapsed oma eeskujuga. Täiskasvanutel on vastutus järgida maagiliste laste poolt kehtestatud eeskuju. Kuna lapsed on täiesti hõivatud konkreetse lapsepõlve surve ja dünaamikatega toimetulemisega, siis oleks ebaõiglane paluda inimkonda juhtida lastel.
Kõigi progressiivse generatsiooni laste konkreetne väljakutse on see, et sündides on neil võrreldes oma vanematega vähem kaasasündinud piiranguid. Inimeseks olemine sisaldab oma jumalikkuse, oma tõelise loomuse unustamist ja see teebki teist inimesed. Unustamine annab võimaluse olla teatud asjade suhtes ebakindel ning kogeda kannatusi, müsteeriume ja üksteisest eraldiolekut. Unustamise kingituseks on oma tee loomise võimalus, mis võib juhtida kõige paika panemiseni ja terviklikkuse leidmiseni. See on inimeseks olemise võlu. Tänaste laste leping ei sisalda endisel määral piirangut ja unustamist. Teisisõnu, tänastel lastel on kindlam, tugevam ja selgem taju sellest, kes nad tegelikult on. Nad ei pruugi seda osata väljendada, sest need, kes neid rääkima õpetavad, omaenda jumalikkust ei mäleta. Põhiline katsumus, millega tänased lapsed peavad toime tulema seisneb selles, et nad tulevad maailma selge tajuga endast kui vaimsest, jumalikust olendist ning neil on sügavalt püsiv vaatenurk, et kõik inimesed on jumalikud ja armastusega täidetud.
Planeedi Maa lastes tekitab rohkem kui kunagi varem, segadust idee, et ei olda jumalik või kokkupuude illusioonidega, mis ei ole headusest kantud. Võite märgata, et tänased lapsed peavad rohkem võitlema kui pidid lapsed minevikus. Neis tekitavad suurt segadust olukorrad, mis nende jumalikkust ei toeta; kus neile ei jagata tohutult armastust või nad ise ei saa armastust väljendada. Tänaste laste kõige suurem vajadus on võimalus armastada. Nad saavad paremini hakkama olukorraga, kus armastust ei jagata neile, kui olukorraga, kus nad ise ei saa armastust jagada. Kui lapsel on keegi, keda ta armastada saab ja kellele toetuda võib, tuleb ta toime rohkete kannatuste ja võitlustega.
Praegusel ajal sündivate laste loomus on helgem ning kogemus on raskem ja võitlevam. See on üks põhjus, miks lastel diagnoositakse palju füüsilisi sündroome. Kasvaval osal maailma lastest on astma, allergia, diabeet, käitumishäired või autism. Selliste diagnooside arv kasvab mitmel põhjusel. Füüsiliseks põhjuseks on teie planeedi reostus ning toksiinid õhus ja vees. Kuna lapsed sünnivad kõrgema vibratsiooniga, siis on nende kehad juba loomupäraselt keskkonna suhtes tundlikumad. Nende kehad ei suuda toksiine endasse imeda ega neid käidelda, sest nad pole energeetiliselt nii tihedad kui olid laste kehad minevikus. Te märkate ka seda, kuidas tänased lapsed söövad tervislikku toitu meelsamini kui lapsed kaks-kolmkümmend aastat tagasi. Tõenäoliselt magavad tänased lapsed ka imelikul ajal, aga magavad rohkem kui magasid mineviku lapsed. Kui keegi, kes kasvatas lapsi palju aastaid tagasi, ütleb, et mingi laps magab liiga palju, ei pruugi see midagi tähendada. See, et laps magab tihedamini või vähem regulaarselt kui lapsed kolmkümmend aastat tagasi, ei pruugi tähendada midagi. Kui laps magab 24 tunni sees vähemalt 10 tundi, siis liigseks muretsemiseks pole põhjust. Kui proovite last suruda väljastpoolt määratletud süsteemi, siis märkate, kuidas tänapäeva laps muutub tujukaks. Kui lubate lastel välja arendada oma une- ja söömisrütmi, siis avastate neis üsna isikupäraseid mustreid, mis võivad areneda tervislikeks mustriteks. Toetage neid, kui nad küsivad ning reageerige nende isiklikele vajadustele ja mustritele.
Mis on ADD või ADHD? Miks seda diagnoositakse paljudel lastel?
Mida me peaksime sellest teadma ja kuidas sellega tööd tegema?
ADHD tähendus on tähelepanu puudus ja hüperaktiivsushäire. Need kaks terminit üheskoos moodustavad vihmavarju, mis adresseerib tervet käitumiste komplekti. Käitumistel on iga lapse puhul tohutult erinevad juured ja erinevad tähendused. Selle diagnoosiga ühel lapsel võib olla teisest lapsest täiesti erinev vajaduste ja käitumiste komplekt. Diagnoos on vajalik ainult üldistava vihmavarjuna.
Teie diagnooside süsteemis tekib arusaamatus asjade suhtes, mis hästi ei toimi. Te võtate seda diagnoosi spetsiifilise sündroomina, millel on üks ja kindel ravimise plaan, kuid tegelikult on see iga lapse puhul äärmiselt erinev. Kõigil ADD/ADHD diagnoosiga lastel on liigenergia, mis on mõeldud kasutamiseks oma elu eesmärgi suunal ning sageli ei ole sellel energial lihtsalt loovat ja väljakutseid pakkuvat väljundit. Et see energia on otseselt seotud lapse avardunud hinge ja jumalikkuse tajuga, siis lapsed ei leia alati sobivat viisi, kuidas oma hinge energia ära jaotada nii aeglases füüsilises kehas.
Selle väljendamise teevad raskemaks ka keskkonna faktorid. Sageli on ADHD diagnoosiga lapsed kogenud rohkeid kannatusi peres või ühiskondlikus keskkonnas. Nad on kas kokku puutunud inimestega, kes on sügavalt haavatud; kes üksteisele haiget teevad; kes ennast ei armasta või on nad olnud peres, kus oma emotsioone peidetakse. Kuna tänapäeva lapsed on varasemate aegade lastest palju tundlikumad, siis nad teise inimese tundeid tajuvad, ükskõik kas teine seda välja näitab või ei näita.
Kui lapsevanem tunneb ennast väga vihasena, aga teeskleb, et kõik on hästi, siis tekib lapses segadus ja mure. Lapses moodustavad segadus ja mure sisemise vulkaani. Ta ei suuda kahte asja kokku panna ja enda jaoks lahti mõtestada. Vanema naerune nägu ja samaaegsed tugevad vihalained tema energia väljas tekitavad lapses vastuolu. Kuna ta võltsi täiskasvanut ei suuda mõista, siis hakkab ta esitama oma osa. Tema keha üritab maha laadida pinge, mille tekitab nähtu ja tuntava vastuolu, mida vanem talle ütleb ja mida ta ise tundena tunneb. Erinevus tekitab hõõrdumise, laps ärritub ja keha peab pingetest vabanemiseks lihtsalt liikuma.
Ühise pingutuse tulemusel perekonnas või kogukonnas ADHD’ga seotud käitumised paljude laste puhul vähenevad. ADHD lapsed teevad mitmel moel oma perele ja lähedastele selguse kingituse. Olemuslikult käituvad nad kui kanaarilinnud söekaevanduses, kes anuvad, et te üles ärkaksite ja pööraksite tähelepanu millelegi, mis on teie emotsionaalsel väljal olnud liiga kaua tähelepanuta. Nad paljastavad elumustreid, mis panevad teid elama oma tundeid lahustamata. Teie lapsed tegutsevad eesmärkide nimel, millest teie ei hooli.
Tegeledes lapsega, kellel on ADHD käitumised, on tohutult abiks sotsiaalse keskkonna loomine. Selles keskkonnas saavad kõik grupi liikmed ilma, et nende üle kohut mõistetaks või nende suhtes haavavat sõnavara kasutataks, oma tundeid turvaliselt väljendada. Turvalises keskkonnas, kus tundeid väljendatakse ja puhastatakse kasvab AHDH’ga laps jõudsalt. Osadele võib see tähendada teraapiat. Kui te lapsele ei saa sotsiaalset olustikku luua, aga lähete ise teraapiasse või kasutate nõustamist omaenda tunnete selgitamiseks, siis joondades iseennast oma tõega leevendate oma lapse olukorda tunduvalt.
Teine põhjus, miks rohkem lapsi näitavad ADHD märke on laste muutlikum olemus praeguses ajas ja ajastus. Minevikus treeniti lapsi välja nii, et nad oleksid vaikselt, oleksid keskendunud, oleksid rahulikud, oleksid kuulekad ja käituksid vanemate jaoks mugaval viisil. Lastele öeldi, „Ära lärma, ära mürgelda, ära tekita segadust.“ Läbi aegade on lasi saanud rohkem treenida, sest nad olid sündinud unustusega, kui maagilised nad tegelikult on. Võttesse arvesse aga tänaste laste loomust, nende tugevamat ühendust jumalikkusega ja nende enesetaju, mis ütleb, et nad on vaimsed olendid, siis ei saa nad end kuidagi tagasi hoida. Tänased lapsed on keskkonna suhtes palju tundlikumad ja palju reageerivamad. Nad saavad sõnumeid oma nii öelda „kuuendalt meelelt“ (ning seda on palju rohkem kui vaid see) ja neil on vaja muutuda koos sellega, mida nad enda ümber parajasti tajuvad.
Tänapäeva laste kohta oleks inimesed minevikus öelnud „selgeltnägijad“. Nad suudavad peaaegu teada, mida me mõtleme. Mitte seetõttu, et nad nuhivad, vaid seetõttu, et meie mõtted tulevad meist energia lainetena välja ja nad tajuvad neid. Kellegi ruumi sisenedes peavad nad tema energiaga kohanema. Neil on vaja kas väänelda ja vingerdada, või peavad nad karjuma ja jooksma ja nad võivad ka magama jääda. Tegevuse keskel lubage lastel tukastada või lubage neil tõusta ja natuke enne tegevuse juurde tagasi tulemist ringi joosta. Mida rohkem te lubate oma lapsel igas hetkes muutuda, seda kergemalt ja voolavamalt ta oma elus liigub. Võite muretseda, et lapsest saab kasvatamatu ja sõnakuulmatu ning teie arvates on piirid olulised, et laps õpiks tagajärgi mõistma. Laske siiski tal nii palju kui võimalik ära tunda iga tegevuse loomulikke tagajärgi, mitte ärge püüdke kehtestada kujuteldavaid või ettemääratud tagajärgi.
Näiteks, laps hakkab mingi tegevuse keskel karjuma ja teised lapsed ei taha temaga enam tegemist teha ning ta jäetakse üksi. Sellised asjad toimuvad loomulikult. Kui laps teab, et ta tahab teiste lastega koos olla, siis õpib ta enne karjuma hakkamist ruumist välja minema. Andke lapsele võimalikult palju valikuvõimalusi ja te näete, et nad mõistavad tagajärgi ning teevad valikuid tuginedes oma paindlikule ja elastsele olemusele. Andke igas olukorras lapsele vähemal kolm valikut ja aidake tal mõista iga valiku tagajärgi ja siis lubage tal endal otsus vastu võtta. Kui ta välja läheb ja viis minutit karjub, siis teile võib tema valik tekitada peavalu ja olla ebamugav, kuid fakt, et lapsel on võimalus valida, valik läbi teha ja selle tagajärgi kogeda, juhib teda palju sügavama tarkuseni ja palju paindlikuma olemise viisini. See võimaldab neil kasvades ja arenedes saada liidriteks oma generatsioonis.
Kolmas selgitus. Kuna lapsed on keskkonna füüsiliste toksiinide suhtes tundlikumad ja kuna rohkematel lastel on allergiad ja ülitundlikkus, siis lapsed on ülitundlikud raskendavatele füüsilistele stimuleerimistele ajal, mil nad arendavad endas ADHD sümptomeid. Näiteks laps, kellel on piima allergia, ei pruugi näidata allergia sümptomeid nagu lööve või köha, kuid aja jooksul muutub ta aina ärevamaks ja hakkab näitama niinimetatud ADHD käitumisi. ADHD lapsega tegeledes on ülioluline jälgida tema dieeti ning võtta tema dieeti ja käitumisi kui omavahel sügavalt seotuid. Kaardistage olukord, pange kirja, mida ta sõi ja siis järgmise tunni, paari jooksul märkige skaalale 1 – 10 ADHD käitumiste manifesteerimise tugevus. Te näete, kuidas tema käitumised on seotud teatud toiduainetega. Iga laps on erinev, kuid elimineerides toiduained, mis viivad tugevama hüperaktiivsuseni, saate te teda piisavalt maha rahustada, et ta suudaks keskenduda ja teha otsused eelnevas osas kirjeldatud viisil.
Lapsi, kellel on diagnoositud ADD/ADHD peetakse varsti normaalseteks. Diagnoos ütleb, et midagi on valesti, kuid tegelikult, on see vaid ühiskonna viis püüda mõista muutust, mis on toimumas teie evolutsioonis inimkonnana. Need lapsed on üleskutse inimkonnale nendega kohanemiseks. Püüe sundida lapsi teiega kohanema teid ei teeni. Kui olete lähedane ADHD lapsega, siis võtke tema “piiramatust“ kui abi, mille põhjal otsustada, millised reeglid on mõistlikud ja milliste aeg on läbi saanud. Usaldage ennast ning te suudate oma last tulenevalt südamest ja valmisolekust võtta maailma uudsena, aidata.
________________________________________________________________
Sõnumi kanaldas Akasha kroonikast Jen Eramith, MA, Akashic Transformationsi kaudu.
See ja teised sõnumid www.AkashicTransformations.net Eesti keelde tõlgib Anu Rumessen, www.valgusekoda.ee Sõnumi sisu on kaitstud autoriõigustega.
See info on osa igast jagatud sõnumist.
|