UNI JA UNENÄOD

Kuidas tõlgendada ja mõista oma unenägusid?

Võti unenägude tõlgendamisse on õppida ära tundma ja mõistma iseenda sisemist vaimset keelt. Sinu sisemine vaimne keel tugineb tähendusele, mida Sa sümbolite või tegevustega seostad. Unenägude sümbolite kohta leidub palju erinevaid raamatuid ja muid võimalusi unenägude tõlgendamiseks. Neist kõigist võib olla abi, aga lõpuks saad Sa unenäost aru alles siis, kui oled endale selgeks teinud selle tähenduse enda jaoks. Näiteks, kui unenägusid seletav raamat väidab, et unes tormi nägemine tähendab kaost, küsi endalt, mida mõtled Sina tormile mõeldes ja Sinu esimene vastus on erutus, siis sellisel juhul räägib Sinu unenäo torm erutusest. Ta võib rääkida erutusest ja kaosest ja nende koos eksisteerimisest, kuid selles sisaldub tingimata isiklik tähendus, mille Sina nähtud sümbolile omistad.

Kõigepealt on alati vaja vaadata isiklikku keelt ehk tähendusi, mida Sina ümbritsevale maailmale omistad. See on esmane ja kõige tähtsam põhimõte unenägude tõlgendamises ning samuti esimene ja olulisim põhimõte isikliku Akasha kroonika ja intuitsiooni tõlgendamises. Iga kord küsi endalt kohe – mida see minu jaoks tähendab? Mis sõnad mulle pähe tulevad, kui ma selle peale mõtlen? Mida ma tunnen? On see seotud minu elus mõne värvi, lõhna või hetkega? Unenägude kaudu saabub Sinuni info meelepõhises isiklikus vaimukeeles, mistõttu pead kõigepealt avastama asjade isikliku tähenduse.

Siin on üks harjutus, mida kasutada oma isikliku keele leidmiseks. Kasulik on lammutada unenäod väikesteks lihtsateks osadeks. Tee loetelu asjadest, mis unenäos ilmnesid, samuti inimestest või kujudest, keda unenäos nägid ning lihtne loetelu ka tegevustest, mis aset leidsid. Veendu, et loetelud on lihtsad – iga märksõna kohta on vaid paar-kolm sõna. Seejärel tükelda nad veelgi väiksemateks osadeks ja tee vaba seostamisharjutus, milles paned iga märksõna kohta kirja neli-viis sõna, mis seoses sellega esimesena pähe tulevad. Näiteks, kui nägid unes lindu, siis pane kirja LIND ning tema järel viis esimest sõna, mis Sul lindudele mõeldes pähe tulevad. Vabadus? Rõõm? Kergus? Või hoopis hirm? Ettearvamatus? Tarkus? Mis iganes sõna pähe tuleb, kirjuta see algsümboli kõrvale. Hinnanguid ära anna ja mõistlik ei pea see olema. Kohut selle üle, mida Sa näed ära mõista, sest nii kaotad Sa osa informatsioonist. Selliselt tegutsedes võid osasid üksteisest lahutades hakata mõistma unenäo mõningaid tähendusi. Näiteks, kui linnud seostuvad Sinu jaoks vabadusega ja unenäo lind lendab minema, siis võib unenägu tähendada vabaduse kaotamist. Harjutus töötab kõige paremini siis, kui hoiad sümbolid nii lihtsad kui võimalik. Sümboliteks on esemed, tegelaskujud ja tegevused; samuti värvid, liikumised (üles ja alla) ja muud iseloomulikud elemendid.

Kokkuvõtlikult pead Sa alati arvestama, et iga unenäo element on osa Sinust. Mõnikord näevad inimesed prohvetlikke unenägusid, kus nad saavad teiste kohta infot või teada seda, mis teistega juhtub. Kuid 90% juhtudest annavad inimese unenäod informatsiooni tema enda kohta. Sinu unenäod kõnelevad Su enda ja Su teekonna erinevatest aspektidest. Seega võid eeldada, et iga unenäos nähtud inimene, ese või sündmus on üks osa Sinust. Kui näed unes oma õde, siis mõtle, mida tähendab õde Sinu jaoks ja sellest edasi mõtle, millist osa ta Sinust esindab. Mida iganes õde unenäos tegi, viitavad õde ja tema tegevus asjaoludele, kuidas need küljed Sinust Su elus käituvad ja tegutsevad. Need on kolm põhilist põhimõtet, mida kasutada unenägude tõlgendamiseks. Kui Sa oled valmis, saad samu põhimõtteid kasutada ka intuitsiooni tõlgendamiseks ja selle tõlgendamiseks, mis pärineb Akasha kroonikast. Pea meeles, et erinevad raamatud ja allikad, mis aitavad unenägusid tõlgendada, aitavad Sind siis, kui oled õppinud kuulama ja mõistma oma isiklikku keelt. Siis annavad nad Sulle täiendavaid vaatenurki ja rikastavad tõlgendamise võimalusi. Vali raamatud ja allikad, mis Sulle sobivad ja loobu teistest. Tegutse rõõmuga! Unenägude tõlgendamine on võrratult lõbus ja huvitav. Õigete vastuste pärast pole liiga palju vaja muretseda. Võta seda kui avastusretke oma sünnipärasesse õigusesse – vaadata teisele poole loori ja seda mõista!

 

Kuidas saada rohkem teadlikuks sellest, mida me magades tegelikult teeme?

Selleks on hea hankida endale magnetofon, millel on salvestusaega kaheksa tundi. Panna ta magama minnes tööle ning järgmisel päeval kuulata. Paljud räägivad terve öö. Kui on voodipartner, siis võite teha vahetusi. Las üks olla üleval sel ajal, kui teine magab. Tundub, et inimesed magavad umbes kaks tundi, siis nad kas ärkavad või kõnelevad paar tundi. Seejärel uinuvad uuesti ja paariks tunniks rääkimine seiskub. Pärast seda hakatakse uuesti rääkima või ärgatakse üles. See on suur üldistus, aga mingi rütm või muster eksisteerib. Ehk kui teil pole unetuse sümptomeid, mis mõnel ärkamisega seoses tekivad, siis kogu selle aja, mis te ärkvel oleksite olnud, te tõenäoliselt lihtsalt räägite. Selline on üks võimalus teemaga tegelemiseks.

Teine hea võimalus, mis on üsna sarnane, aga toimib teisiti, on hoida voodi kõrval paberit ja pliiatsit ning olla valmis kirjutamiseks. Hetkel, mil Sa ärkad – olgu see kell kolm öösel; äratuskella helisedes kell seitse hommikul või kümme minutit peale uinumist õhtul – võta pikalt mõtlemata kätte pliiats ja hakka kirjutama, isegi kui Sa ei tea, mida kirjutada. Lihtsalt hakka kirjutama või joonistama. Kui oled inimene, kes ärgates oma unenägusid ei mäleta, siis võid kindel olla, et Sa leiad vaikuse, sest vaikus on kohal. Unenägu ei mäleta Sa mitte sellepärast, et seda ei ole, vaid sellepärast, et see on kaetud vaikusega, mis toimib polstrina või ruumina, millest energia läbi liigub. Kui soovid jõuda oma unenägude infoni, pead Sa vaikusest lihtsalt läbi murdma ja kirjutama hakkama. Alguses ei pruugi Sa kirjapandut mõista, aga kirjutama hakates tead Sa kohe, mida Sa kirjutad, sest ta on olemas – ta lihtsalt ilmub paberile.

Pidage meeles, et valgustumise protsess on igaühe puhul unikaalne ning parim on selles järgida oma tujusid ja intuitsiooni. Kui oled üles ärganud ja unenägu Sind enam ei huvita, siis ole vaikselt, sest ka vaikus on väga viljakas. Suur osa energiast kandub edasi vaikuse kaudu. Seega, unenägudes pakutava informatsioonini jõudmisest võite kasu saada üüratult palju.

 

Mida kujutab endast nähtus, kui ma öösel unes kogen teadlikult viienda dimensiooni kogemusi, aga järgmisel päeval on tunne, nagu kõik universumi jõud püüavad mind maha suruda? On see tavaline ja mis see on?

Nii juhtub siis, kui oled mõnda aega heleda valguse käes ja lähed äkki tagasi tavapärasesse normaalsesse olekusse. Siis on olemine varasemast tuntavalt palju pimedam. Seda tunned ka pimedast majast õue päikesepaisetesse astudes. Esimesed minutid on pimestavad, aga kui silmad ära harjuvad on väga tore. Sisse tagasi minnes ei näe jälle eriti midagi, sest pime on. Võid toas põrgata kokku lauaga või lükata midagi ümber, sest Sa ei näe neid väga selgelt. Lühidalt, kohanemine harjumuspäraste oludega toob kaasa mõninga segaduse. Silmad ei näe piisavalt ja tunne on väga kehv. Samas pole asi mitte ruumis, vaid Sinus. Muutuste ja inimmeele loomusega on naljakas see, et muutuse toimimise hetkel te sulandute sellesse ja see on teie jaoks normaalne. Just see on põhjus, miks te ei suuda väärtustada seda, kui kaugele te olete jõudnud. Te olete sellega ära harjunud ja võtate sead normaalsena. Te olete jõudnud nii kaugele, et kui kohtuksite oma viieaastataguse minaga, siis märkaksite, et olite tol ajal palju aeglasem ja tumedam kui te praegu mäletadagi oskate. Garanteerime, et kui teeksite äkilise tagasipöörde aastasse 2001, siis tunneksite kõik ennast seal tõeliselt kehvasti isegi oma parimatel hetkedel. Te olete edasi liikumises ja muutute heledamaks kogu aeg.

Protsess toimub lainetena. Laineharjal liigute valgusesse, siis vajute vanasse olekusse tagasi ja nii tekib teil maha jäämise tunne. Aga maha te ei jää, vaid astute lihtsalt sammu tagasi, et võtta aega õpitu ja saavutatu integreerimiseks. See teebki valgustumisprotsessi katsumuste rohkeks ja “tavaperioode” on vaja võtta selleks, et integreeruda valgusesse, millesse te liikumas olete. Selle kohta veidi infot teie meele suhtes, mis kohates midagi uut võib hakata kartma. Valgustumise hetkel tõstab kergus ja rõõm teie jalad sõna otseses mõttes maast lahti ja kui meel selle üle mõtlema hakkab, siis tekib tal hirm, sest inimese meel on loodud looma ja toetama tajutavat reaalsust. Nähes midagi, mis tajutavasse reaalsusesse veel ei sobi, nagu inglid või imed, siis on meele ülesanne püüda uuest materjalist aru saada. Enne arusaamist tunneb ta ennast aga ebamugavalt ja seda võib nimetada hirmuks. Praegu on väga palju asju, mille suhtes meel hakkab muret tundma. Seetõttu võib ta vajutada pidurit ja uue informatsiooni unistada või hakata seda õigustama. Aga sellest pole midagi. Te näete aina rohkem ja rohkem ning iga korraga ka meel kohaneb aina rohkem ja rohkem. Parim, mida valgusega kohanemisprotsessis meelega teha saate, on leebeks jääda. Peale raskeid päevi andke endale võimalus puhata ja nautige lihtsust. Maha te ei jää, te lihtsalt integreerite valgustumise suunas liikudes uut energiat ja informatsiooni.

_____________________________________________________

Sõnumi kanaldas Jen Eramith, MA, www.AkashicTransformations.net

Tõlgib Anu Rumessen, www.valgusekoda.ee

 

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.